Již 8 let tvoříme marketingové strategie v oblasti HR. Z prostředí outdooru se komunikace postupně přesunula do digitálního světa. Dlouhodobě plánované strategie jsou doplňovány o nárazové požadavky.
O firmě
Tieto je největším dodavatelem IT služeb pro soukromý i veřejný sektor ve Skandinávii. S více než 2 000 zaměstnanci je jedním z největších zaměstnavatelů v oblasti IT služeb v České republice. Již několik let jsme hrdým partnerem společnosti Tieto v širokém spektru marketingových aktivit.
Úvod
Spolupráce s tímto klientem funguje na bázi každodenní mailové/telefonické komunikaci. Ta je doplněna o osobní jednání dle aktuální potřeby. Veškeré požadavky jsou vyřizovány skrze manažerku společnosti Pulary, která úkoly dále distribuuje na další členy týmu (produkci, grafiky, …). Klient tak jedná pouze s jednou kontaktní osobou, což zrychluje a zjednodušuje vzájemnou komunikaci.
Strategie
Dlouhodobá strategie – budování brandu, je doplňována o podporu externího i interního HR marketingu. Cílem pro rok 2017 je co nejefektivněji pokrýt online prostředí, zároveň dodržovat standardy korporátního manuálu a vytvářet tak poutavou grafiku, která bude zároveň snadno identifikovatelná a zapamatovatelná. Plánované online strategie jsou doplňovány o jednorázové požadavky jak na grafické výstupy, tak například na reklamní předměty. Cílovou skupinou (potenciální zaměstnanci) jsou nejen IT odborníci v Moravskoslezském kraji, ale také v kraji Jihomoravském (Pobočka Brno), Praze, příhraničních oblastech Slovenska a Polska.
Realizace v rámci kampaně
Online kampaně (Facebook, Adwords, Sklik), videa, billboardy, dopravní prostředky, tiskoviny, plakáty, reklamní předměty, rozhlasová reklama, široké spektrum grafických výstupů.